شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

بیانیه سالروز تخریب حرمین عسکریین

| چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ

بیانیه مشترک ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و شورای هیئات مذهبی استان مازندران 

بمناسبت 23 محرم سالروز تخریب حرمین عسکریین


سالروز تخریب حرمین عسکریین آنان که دیدن نور حق را بر نمی تابند، پیوسته صف های باطل را می آرایند و توان درک درست را از دست می نهند. در طول تاریخ،  هماره کافران و منافقان و منفی اندیشان، در برابر مؤمنان عاشق و مثبت گرایان صادق، ایستاده اند و تلاش ورزیده اند تا با بهره گیری از انوع ترفندها، به گمان باطل خویش چشمه های جوشان و رودهای خروشان حقایق و معنویت را تند کنند. آنان پنداشته اند که می توانند خورشید را از تابیدن باز دارند و با اندیشه های پلید خویش، روشنایی را از جهان بزدایند و یا گل ها را خار بنمایانند. اما به لطف ایزدی همواره خود، خوار شده اند و گل ها بیش از پیش به جلوه گری و عطرافشانی پرداخته اند. آفتاب، پیوسته تیرگی ها را زدوده است و چشمه ها و رودهای خروشان همیشه به دریا پیوسته و جاودانه و بی مرگ شده اند! 

 

11 سال پیش در بیست و سومین روز از ماه محرم، اشغالگران و تروریستهای مزدور آنان، در جنایتی هولناک، در شهر سامره، به تخریب حرم مطهر حضرت امام هادی(علیه السلام) و امام حسن عسکری(علیه السلام) دست یازیدند و لعن و ننگ و نفرین ابدی را برای خویش خریدند.

همه مؤمنان و پیروان امامت و ولایت را در سال یاد این فاجعه بی شرمانه دشمنان ایمان و امان، تسلیت سزاوار باد و نابخردانی را که گمان برده اند می توانند با پلیدی خویش، نور پاک حق و چراغ روشن دین و معنا را از شبستان دنیا محو کنند، هشداری گزنده روا باد که پُف ناچیزشان، توان به خاموشی کشاندن چلچراغ حقایق را ندارد و این گونه تلاشهای مذبوحانه به اندازه سر سوزنی قادر نیست عشق و ولای رهروان راه خدا را در پیمایش کوچه های روشن و خیابانهای آفتابین راهبری معصومان تاریخ- که از زبان همه پاکان بر آنان درودی فراوان نثار باد- اندکی بکاهد.

نه ما، که همه آزادگان، همه تاریخ و همه ذرات گیتی، چنین بداندیشی ها و کوته نگری ها را محکوم می کند و ما با تجدید میثاق با امامان والا مقام خویش، سر در راه عشق و جان در راه پیروی آنان می گذاریم و برای همه عالمان زشتی آفرین و تباهی طلب، ننگ و نکبتی و دور باد از رحمت خالق یکتا را از پیشگاه او می خواهیم!

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ

خدایا لعنت کن نخستین ستمگرى را که بزور گرفت حق محمد و آل محمد را و آخرین کسى که او را در این زور و ستم پیروى کرد.

ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و شورای هیئات مذهبی استان مازندران ضمن محکومیت، سالروز این فاجعه دردناک  را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری‌، مراجع عظام تقلید، مردم عزادار ایران اسلامی و امت اسلامی تسلیت عرض مینمایند.

ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شورای هیئات مذهبی استان مازندران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی