شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

بیانیه 9 دی

| جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۷ ب.ظ

بیانیه شورای هیئات مذهبی و ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان مازندران بمناسبت  سالروز حماسه 9 دی

«حرکت عظیم نهم دی ماه حجت را بر همه تمام کرد، مسئولین قوه مجریه، مسئولین قوه مقننه، مسئولین قوه قضائیه، دستگاههای گوناگون، همه می دانند که مردم در صحنه اند و چه می خواهند. دستگاهها باید وظایفشان را انجام بدهند»

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نوزدهم دیماه 1388

حماسه 9 دی الگویی مثال زدنی برای ملتهای دیگر است. حماسه ملتی است که نشان دادند خطوط سیاسی انقلابشان را گم نکرده اند و هیچگاه در وادی منافقان نخواهند غلطید و در دوران غبار آلود فتنه که تشخیص سره از ناسره بسیار مشکل می نماید سربلند از آن بیرون می آیند. هرچند که این حماسه کم نظیر، تلنگر و بیدار باش مردمی بود به خواص و نخبگان بی بصیرت.

آری براستی و درستی حماسه 9 دی مردم قدر شناس ایران را همایش عاشورائیان نامیده اند. زیرا ملت ایران توانسته بودند با عنایت خداوند بزرگ و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بر تمامی توطئه ها و ترفندها فائق آیند.

حماسه 9 دی، تزریق خون تازه ای به نهال انقلاب اسلامی بود که با هدف زنده شدن دوباره عاشورا توسط مردمی با بصیرت آفریده شد. آنچه در این حماسه پوزه منافقین و فتنه گران را به خاک مذلت مالید نمایش مردم سالاری دینی بود که ازآن می توان به عنوان سند پیوند ناگسستنی مردم با عاشورای حسینی یاد نمود.

سی و هشت سال از انقلاب اسلامی ایران گذشت و چه بسیار دشمنان خوابهای پریشان برای امت هوشیار جمهوری اسلامی ایران دیده بودند. آنانکه سالهاست با ارعاب و تحریم و فتنه می خواهند مردم را از نظامشان، از دینشان و از عقایدشان جدا سازند و چه زیباست در نهم دی ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت ملت غیور، با بصیرت و شجاع و با اصالت و دیندار جمهوری اسلامی ایران خروشید.

شورای هیئات مذهبی استان مازندران ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی روز تجلی بصیرت و میثاق با ولایت، حمایت بی چون و چرای خویش را از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام داشته و تا پای جان در بیعت با ایشان ایستاده است.

شورای هیئات مذهبی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی  استان مازندران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی