شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

۲۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

امام جعفرصادق(ع) در کلام رهبر انقلاب

به مناسبت شهادت امام ششم(ع) و به نقل از Khamenei.ir

مبارزه‌ی امام صادق یک مبارزه‌ی پنهانی بود. البته درباره‌ی مبارزات این بزرگوار اگر بخواهیم حرف بزنیم و مدارک و اسنادی را که در کتابها موجود است بیان کنیم، ساعتهای متمادی وقت می‌خواهد، من هم می‌خواهم چند دقیقه بیشتر صحبت نکنم. بنابراین فقط اشاره می‌کنم.

اولا امام صادق تفکر انقلابی اسلامی را که پادشاهان اموی حاضر به تحمل آن نبودند در میان مسلمانها رایج کرد. به طوری که در سراسر جهان اسلام امام خودش در مدینه بود، در حجاز، در عراق، در خراسان، در سیستان، در یمن، در مصر، در تمام آفاق وسیع اسلامی کسانی بودند که معتقد به امامت امام صادق بودند و علاقمند به آن حضرت بودند و اسلام را از دیدگاه امام صادق می‌شناختند و بس. اما امام صادق به این اکتفا نمی‌کرد.

برگزاری کلاس آموزش مداحی ویژه خواهران در بابل

| پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ب.ظ

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی بابل از برگزاری کلاس آموزش مداحی ویژه خواهران در این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی  بابل ، سیده معصومه آقاجانی روز چهارشنبه 29 مرداد ماه بیان داشت :  با توجه به در خواست بانوان مداح کلاس آموزش مداحی ویژه خواهران در حال برگزاری است .

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی بابل افزود : در این جلسه آموزشی حسین زاده از مداحان و مبلغه این شهرستان ضمن بیان نکات اخلاقی و تربیتی و پیروی ذاکر اهل بیت (ع) از سیره ائمه معصومین (ع) به  آموزش اصول و شیوه درست مداحی پرداخت.

مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل از برگزاری جلسه کمیته شاعران مذهبی این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل، ناصر نوربخش روز چهارشنبه 29 مرداد ماه اظهار داشت: این نشست با حضور شاعران مذهبی شهرستان بابل و با موضوع نقد، بررسی و آموزش شغر آیینی در سالن شهدا سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران برگزار شد.

مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل ادامه داد: در این نشست که با حضور 20 نفر از شاعران برگزار شده بود، شاعران اشعار ویژه  مناسبت ایام صادقیه  را سرودند و سپس به نقد و بررسی قرار دادند.

سالگرد ذاکر اهل بیت(ع)

| يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ

اولین سالگرد ذاکر اهل بیت زنده یاد "مصطفی مبارک علی آبادی" برگزار می شود:


با تشکر از هیئت فداییان رسول(ص)

شهادت امام صادق(ع) کدام هیئت برویم؟

***

مراسم عزای شهادت امام صادق(ع)

بانوای: کربلایی سید سعید ضیاء تبار

کربلایی روح الله قاسمیان

کربلایی محمـد رضا روحـی نـژاد

پنجشنبه 30 مرداد ساعت 21

امیرکلا،مهدیه،کوی شهید شکوهی ، مسجد حاج آقا رضایی

هیئت محبان العباس(ع) امیرکلا

***

ویژه برنامه ایام شهادت امام جعفرصادق(علیه السلام)
سخنران:حجت الاسلام پورکریم
مداح:سید حسین حسین نژاد
زمان:چهارشنبه93/5/29ساعت21:30
مکان:پنجشنبه بازار جنب حوزه روحیه مرقد امامزاده زین العابدین(علیه الاسلام)
هیئت دارالسلام زهرا(سلام الله)شهرستان بابل

***

مراسم شب شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام

توسط پایگاه بسیج شهید آقاجان نتاج

 در روز پنجشنبه 30 مرداد 1393 از نماز جماعت مغرب به صرف شام

 همراه با سخنرانی و مداحی

 مکان : مسجد شهید آقاجان نتاج روستای آهنگرکلابزرگ

***

هیئت فداییان رسول(ص) برگزار می کند:

مراسم دسته روی عزای امام ششم(ع)

جمعه 31 مرداد 1393- بعد از نماز مغرب و عشاء

مکان تجمع: چهارراه آرامگاه معتمدی-مسجد قمر بنی هاشم(ع)

***

سخنران : حجت الاسلام  قلیان

مداح : حاج محمد عرفان

پنجشنبه 30 مرداد - ساعت 21:30

هیئت بیت العباس بابل

***

سخنران: دکتر ناصر رضایی

چهارشنبه 29 مرداد93 - ساعت 21

هیئت یارقیه(س) محله درزی کتی بابل

***

مراسم دسته روی روز شهادت امام جعفر صادق (ع) از روستاهای کشتله به سمت پایین محله و مصلای نماز جمعه بخش گتاب

هیئت محبان الزهرا(س) کشتلی

***

اطلاعیه دسته روی در سالروز شهادت امام صادق(ع)

| شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ق.ظ

در سالروز شهادت امام ششم شیعیان، رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع)، بدینوسیله از مردم مومن و عزادار شهرستان بابل برای شرکت در مراسم دسته روی متحدالشکل در روز جمعه مورخ 31 مرداد 1393، راس ساعت 11صبح دعوت به عمل می آید.

مسیر دسته روی  از آستان امامــزاده قاسم(ع) به طرف مصلی بزرگ نمازجمعه بابل می باشد.

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل از برگزاری پنجمین جلسه شورای هیئات مذهبی این شهرستان در سال 93 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل، ناصر نوربخش روز پنجشنبه 23 مرداد ماه بیان داشت :در این جلسه ابتدا حجت الاسلام ابراهیم قاسمیان  سرپرست این اداره ضمن تشکر از اعضاء شورای هیئات مذهبی ، خواستار همکاری همه جانبه این شورا در برگزاری مراسم روز شهادت امام صادق (ع) شد .

مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل افزود :در پایان پس از تبادل و نظر مواردی همچون هماهنگی با تمامی هیئات مذهبی جهت حضور به موقع در آستانه امام زاده قاسم (ع) به منظور برپایی مراسم عزاداری ، برگزاری مراسم دسته روی مشترک هیئات مذهبی در روز شهادت امام صادق (ع) و اطلاع رسانی از تریبون نماز جمعه به تصویب اعضا حاضر در جلسه رسید.



برگزاری جلسه کمیته شاعران مذهبی شهرستان بابل

| پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ب.ظ

کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل از برگزاری جلسه کمیته شاعران مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل، ناصر نوربخش روز پنجشنبه 23 مرداد ماه اظهار داشت: این نشست با حضور شاعران مذهبی شهرستان بابل و با موضوع نقد، بررسی و آموزش شغر آیینی در سالن شهدا سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران برگزار شد.

مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل ادامه داد: در این نشست که با حضور 20 نفر از شاعران برگزار شده بود، شاعران اشعار ویژه  مناسبت های ماه شوال  را سرودند و سپس به نقد و بررسی قرار دادند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران : انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی مازندران در دی ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی آمل ، حجت الاسلام سید رحمت الله رضوی راد معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در چهارمین گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی مازندران که در روزهای شنبه و یکشنبه 17 و 18 مرداد 93 در شهر رینه لاریجان برگزار شد گفت : انتخابات کانون مداحان و شاعران ایینی در دی ماه امسال همزمان در سراسر استان مازندران برگزار می شود.

پنجمین جلسه کانون مداحان بابل در سال 93 برگزار شد

| پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ

به همت تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل پنجمین جلسه کانون مداحان این شهرستان در سال 93 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل، این جلسه که روز چهارشنبه 15 مرداد ماه  برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام ابراهیم قاسمیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بابل ضمن خیر مقدم توفیقات  روز افزون را برای همه اعضاء از خداوند منان خواستار شد .

محمد محسن زاده مسئول کانون مداحان استان و بابل ضمن قدردانی از زحمات اعضای کانون مداحان گفت : ما باید این مسئولیتی را که بر دوش ما گذاشتند باور داشته باشیم  .

در این جلسه پس از بحث و بررسی مواردی همچون ، شرکت مداحان در جلسات شاعران ، صدور کارت شناسایی مداحان ،  برگزاری هر چه بهتر آموزشگاه مداحی ، تبلیغات ویژه به منظور اطلاع رسانی جلسات انجمن مداحان و شاعران و شرکت مسئول بسیج مداحان در جلسات کانون مداحان  به تصویب رسید .

جلسه کمیته شاعران مذهبی شهرستان بابل در نیمه تابستان

| چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

مسئول کمیته شاعران اداره تبلیغات اسلامی بابل از برگزاری جلسه کمیته شاعران مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل،  میثم رنجبر روز چهارشنبه  15 مرداد ماه اظهار داشت: این نشست با حضور شاعران مذهبی شهرستان بابل و با موضوع نقد، بررسی و آموزش شعر آیینی در سالن شهدا سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران برگزار شد.

مسئول کمیته شاعران اداره تبلیغات اسلامی بابل افزود : در این نشست که با حضور 20 نفر از شاعران برگزار شده بود، شاعران پس از سرودن اشعار  خود به نقد و بررسی پرداختند.

اطلاعیه نمایشگاه فرهنگی-قرآنی صحیفه سبز

| دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۰ ب.ظ

واحد فرهنگی نمایشگاه بزرگ فرهنگی قرآنی صحیفه سبز بابل به اطلاع هیئات علاقمند به برگزاری مراسم ویژه به صورت عمومی در محل  نمایشگاه می رساند به منظور اعلان آمادگی و هماهنگی زمان برگزاری مراسمـشان با شماره 8575-607- 936  تماس حاصل فرمایند.

مراسمات ویژه این نمایشگاه، مراسم عزای شهادت امام جعفر صادق(ع)  در تاریخ 31 مرداد و میلاد حضرت معصومه(س) در تاریخ 6 شهریور می باشد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه سراسری، در تاریخ 30 مرداد لغایت 7 شهریور سال جاری در محل مصلی نمازجمعه بابل از ساعت 16 الی 22 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل از برگزاری نشست مشترک شورای هیئات مذهبی و شورای اسلامی این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، ناصر نوربخش روز دوشنبه 13 مرداد ماه تصریح کرد : به منظور هماهنگی هر چه بیشتر در برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی سطح شهرستان  این جلسه مشترک برگزار شد .

 مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل افزود : در این جلسه پس از بحث و بررسی مواردی همچون ، برگزاری جلسات مشترک  به صورت فصلی ،  ثبت کد هیئات مذهبی در بنرهای نصب شده در سطح شهر ، نصب بنر استندی در محل برگزاری برنامه های هر هیئت ، توجه لازم به سلامت و بهداشت در مناسبت های مذهبی ، سرمایه گذاری بیشتر در بخش خواهران و  نظارت در بخش های مختلف فعالیت های فرهنگی این شهرستان به تصویب رسید .

کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی بابل از حضور بیش از 350 معتکف در 10 مسجد این شهرستان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، حجت الاسلام علی حیدری روز یکشنبه 12 مرداد ماه خاطرنشان کرد :  بیش از  300 نفر از جوانان به همراه مسن ترها برای دومین سال متوالی در دهه آخر ماه مبارک رمضان  در مراسم معنوی اعتکاف شرکت تا با حضور خود  دل های خود را صیقل دهند .

مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی بابل افزود :  مراسم معنوی اعتکاف فرصت بسیار خوبی است تا انسان ها آمادگی لازم برای جذب معنویات الهی را در خود مهیا کنند و به همین خاطر نوجوانان و جوانان اهل دل ، دهه آخر ماه مبارک رمضان را مغتنم شمرده و خود را به دریای بیکران رحمت الهی  وصل  تا با  سوار شدن بر امواج نور و معنویت به منزلگه الهی برسند .

گفتنی است ، حضور آیت الله محمد فاضل مدیر حوزه علمیه مازندران در مراسم اعتکاف مسجد جامع شهرستان بابل  ، معنویت خاصی به مراسم اعتکاف بخشید.

 

گردهمایی مداحان و شعرای اهل بیت(ع)، چهارشنبه اول مردادماه در زینبیه آزادبن برگزار شد. برپاکنندگان و حامیان این گردهمایی معنوی، کانون مداحان و شاعران آیینی استان مازندران، سازمان بسیج مداحان شهرستان بابل و هیئت فدائیان رسول(ص) بابل بوده اند.

بدینوسیله از وبلاگ "رسول مهر" متعلق به "هیئت فدائیان رسول(ص)" جهت انتشار عکس های این مراسم تقدیر می شود.

جلسه هفتگی مداحان بابل در ماه مبارک

| سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۶ ق.ظ

مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی بابل از برگزاری جلسات هفتگی کانون مداحان در ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ،  محمد محسن زاده روز دوشنبه 6 مرداد ماه بیان داشت : جلسات هفتگی انجمن مداحان در ایام ماه مبارک رمضان به صورت یک شب در میان در منازل بعضی از مداحان و یا در مسجد 14 معصوم (ع) این شهرستان برگزار می شود .

مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی بابل افزود : در جلسات هفتگی انجمن مداحان  نقاط ضعف و قوت آنها در ارائه مطلب بیان می شد و درپایان یکی از مداحان مشهور در مدح و منقبت ائمه(ع) به مدیحه سرایی می پرداخت .

گفتنی است ، جلسه فوق در منزل آقای ذبیحی یکی از مادحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد .

مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی بابل از بازدید از مسجد حضرت ولی عصر (عج) روستای رمنت این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، حجت الاسلام  علی حیدری روز  یکشنبه 5 مرداد ماه  بیان داشت : به منظور بازدید از فعالیت های فرهنگی روحانیون اعزامی به مساجد در ماه مبارک رمضان و سرکشی از امور فرهنگی  مساجد در دستور کار قرار گرفت .

مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی بابل افزود : در راستای کارهای فرهنگی در مساجد ، بسته پیشنهادی فرهنگی به مبلغین داده شد که شامل برنامه جذاب و متنوع با محوریت روحانی مساجد اجرا می شود .

کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی بابل از بازدید حجت الاسلام ابراهیم قاسمیان سرپرست این اداره از مسجد جامع محل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، حجت الاسلام علی حیدری روز یکشنبه 5 مرداد ماه بیان داشت : حجت الاسلام ابراهیم قاسمیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بابل در این ایام نورانی و ملکوتی و دهه آخر ماه مبارک رمضان از مسجد شهر گتاب بازدید کرد .

کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی بابل افزود : در مراسم معنوی و آسمانی اعتکاف که در واقع وصل به حق باری تعالی است گروه های مختلف سنی به راز ونیاز پرداخته  و در محضر خداوند به استغاثه و انابه مشغول هستند .

گفتنی است ، آیت الله محمد فاضل مدیر حوزه علمیه مازندران نیز در جمع معتکفین حضور و با حضور خود معنویت خاصی به جمع معتکفین بخشید.

مهر و امضاء رئیس کانون مداحان استان که در کارت های قبلی لحاظ نشده بود در اصلاحیه جدید صورت پذیرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تشکل های دینی کشور (تی دی ام) آخرین تغییرات کارت شناسایی مداحان اهل بیت (ع) و شاعران آئینی انجام شد.

با توجه به نیاز مهر و امضاء کانون مداحان و شاعران آئینی استان بر روی کارت های شناسایی تغییرات مربوط به این موضوع بر روی کارت های شناسائی صورت پذیرفت و همکاران محترم در واحدهای استانی از این پس این کارت ها را جهت صدور در سطح استان مورد بهره برداری قرار دهند.

شایان ذکر است فایل های مربوطه در بخش صدور مجوزهای سامانه اطلاع رسانی تشکل های دینی کشور (تی دی ام) قرار داده شده و قابل دانلود می باشد.

برای دانلود کلیک کنید.

راهپیمایی روز قدس از دریچه دوربین هیئات

| يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ

راهپیمایی روز قدس  شهرستان بابل از دریچه دوربین هیئات

***

بابل

عکس: هیئت یافاطمه الزهرا(س) بابل






کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل از حضور یکپارچه و چشمگیر هیئات مذهبی به همراه دیگر اقشار شهرستان بابل در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، محمود نقویان روز یکشنبه 5 مرداد ماه تصریح کرد : مسئولین هیئات مذهبی به همراه تمامی اعضاء هیئت خود دیگر اقشار خون گرم شهرستان بابل را در راهپیمایی روز جهانی قدس همراهی  و انزجار خود را از رژیم پلید اسراییل اعلان و خواستاری نابودی این رژیم پلید شدند .

مدیر هیئت مذهبی یا فاطمه الزهرا(س) بابل از برگزاری مراسم معنوی وداع با ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، محمد قلبی روز یکشنبه  5 مرداد ماه بیان داشت : مراسم  معنوی  وداع با ماه مبارک رمضان ، ماه عبادت و بندگی و ماه وصل به خداوند منان در جوار ملکوتی امام زاده عبدالله (ع) این شهرستان برگزار شد .

حجت الاسلام شکریان با حضور در مسجد جامع دیوکلای بابل از معتکفین این مسجد دیدار و گفتگو کرد .


به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، حجت الاسلام ناصر شکریان،  1مرداد سال جاری با حضور در مسجد جامع دیوکلای بابل از معتکفین دهه آخر ماه مبارک رمضان در این مسجد دیدار و گفتگو کرد.

مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی بابل از بازدید حجت الاسلام ابراهیم قاسمیان سرپرست این اداره از مسجد برگزار کننده مراسم معنوی اعتکاف بخش گتاب خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، حجت الاسلام علی حیدری روز پنجشنبه 2 مرداد ماه بیان داشت : حجت الاسلام ابراهیم قاسمیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بابل در این ایام نورانی و ملکوتی و دهه آخر ماه مبارک رمضان از مسجد شهر گتاب بازدید کرد .

 مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی بابل افزود : در مراسم معنوی و آسمانی اعتکاف که در واقع وصل به حق باری تعالی است گروه های مختلف قرآنی به اجرای برنامه های زیبای قرآنی پرداختند تا نوای خوش قرآنی در فضای معنوی مساجد طنین انداز شود .

بیانیه شورای هیئات مذهبی کشور بمناسبت  یوم الله روز قدس-1393

 به گزارش پایگاه خبری تشکل های دینی کشور (تی دی ام) بیانیه شورای هیئات مذهبی کشور به مناسبت فرارسیدن روز قدس به شرح ذیل انتشار یافت:

انتشار ماهنامه خیمه

| جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۲ ق.ظ

صد و ششمین شماره ماهنامه خیمه، نشریه ویژه هیئات و مجالس حسینی در ماه مبارک رمضان 1435 هجری قمری انتشار یافت.

به گزارش پایگاه خبری تشکل های دینی کشور (تی دی ام) صدو ششمین شماره ماهنامه خیمه، نشریه ویژه هیئات و مجالس حسینی منتشر گردید.

تنها راه علاج امروز فلسطین

| پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ

رهبر انقلاب: تنها علاجی که تا قبل از نابودی رژیم صهیونیستی وجود دارد، مقاومت قاطع و مسلحانه است. از بین رفتن رژیم صهیونیستی به معنی قتل‌عام مردم یهودی آن منطقه نیست. باید رژیم حاکم را رفراندوم و انتخاب مردم معلوم کند، منطق دنیا هم این را می‌فهمد. راهکار از بین رفتن رژیم صهیونیستی این است. ۹۳/۰۵/۰۱

قدس

وعده ما مردم روزه دار ایران خصوصاً هیئات محترم مذهبی -با در دست داشتن پلاکارد نمادین هیئت- جمعه، روز جهانی قدس، در مسیرهای راهپیمایی شهرستان

به امید آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

اداره تبلیغات اسلامی بابل

گزارش تصویری از ماه رمضان هیئات شهرستان بابل

| چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ق.ظ

مراسمات هیئات مذهبی شهرستان بابل در ماه مبارک رمضان-1393

(عکس فوق متشکل از عکسهای هیئات فاطمه الزهرا و بیت العباس است) 

برای دیدن عکس ها روی ادامه مطلب کلیک کنید.

*****