شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

220 مسجد در مازندران مراسم معنوی اعتکاف را برگزار می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران همزمان با فرارسیدن ماه نورانی رجب المرجب و ایام البیض ، از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در220 مسجد استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ، حجت الاسلام ناصر شکریان گفت : همزمان با فرارسیدن ماه نورانی رجب المرجب و ایام البیض و اهمیت برگزاری سنت حسنه اعتکاف در سراسر کشور و با توجه به محوری بودن این مناسبت در سال 92 برنامه های این ایام در مازندران تشریح شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه افزود: برنامه ریزی و تلاش جهت مردمی بودن هر چه بیشتر مراسم اعتکاف ، برنامه ریزی جهت ایجاد سامانه مجازی به منظور ثبت نام الکتریکی معتکفان ، هماهنگی با ستاد نماز جمعه به منظور ارائه گزارش و تشویق و ترغیب مردم جهت حضور در این مراسم معنوی و توجه جدی محتوای برنامه های اعتکاف و استفاده از مبلغین تخصصی ، اساتید اخلاق و مداحان تاثیرگذار از برنامه های این ایام است.

این مسئول فرهنگی به دیگر برنامه های ایام البیض اشاره کرد و اظهار داشت : توجه بیشتر به قرآن و مباحث معرفتی و دعوت از قاریان و اساتید برجسته قرآن کریم به منظور اجرای برنامه های جذاب قرآنی ، هماهنگی با نهادها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی به منظور ایجاد تسهیلات لازم جهت شرکت کارمندان و مدیران شهرستانی در این مراسم و اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از فعالیت نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا از اقدامات این اداره کل در زمان اعتکاف است.

شکریان برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از قبیل قرآن ، احکام ، اعتقادی ، خاطره نویسی ، مقاله نویسی ، شعر ، عکاسی و ... ، تشکیل حلقه های بصیرت و معرفت جهت ارتقاء سطح اعتقادی و پاسخگویی به شبهات شرکت کنندگان ، تجلیل از خادمان اعتکاف و برگزیدگان مسابقات و هدایت و نظارت ائمه جماعات و دست اندرکاران مراسم معنوی اعتکاف از برنامه های مهم اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه ، هماهنگی جهت برگزاری مراسم اعتکاف در ایام البیض در بیش از 220 مسجد استان ، پیگیری و هماهنگی برگزاری جشن های ویژه سالروز ولادت امام علی (ع) در هیئت های مذهبی ، مساجد و تکایا ، برگزاری جلسات با شورای هیئت های مذهبی و کانون مداحان جهت برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف و مناسبت های ماه رجب ، اعزام روحانیون به مساجد ، تهیه و تولید بروشور و پوستر اعتکاف و سالروز ولادت امام علی(ع) ، برگزاری مسابقه اعتکاف ، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و .... را از جمله برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رجب و ایام اعتکاف عنوان کرد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی