شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

کارگاه آموزشی هیئات مذهبی و مداحان مازندران با موضوع راهکارهای ترویج سبک زندگی اسلامی در خانواده در اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ، حجت الاسلام ناصر شکریان روز پنجشنبه 30 خرداد ماه 92 در این کارگاه آموزشی که با حضور حجت الاسلام دکتر توانایی استاد حوزه و دانشگاه و 230 نفر از مسئولین هیئات مذهبی و مداحان سراسر مازندران برگزار شد ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) ، از مسئولین و فعالان هیئات مذهبی و مداحان استان خواست نسبت به ویژه برنامه های میلاد حضرت بقیه الله مهدی موعود (عج) اهتمام ویژه به عمل آورند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه خدمتگذاری در آستان اهل بیت (ع) را عملی بسیار با ارزش دانست و افزود: خدمتگذاری در آستان اهل بیت (ع) کاری بسیار با ارزش بوده و با هیچ چیزی دنیا قابل قیاس نیست و هر کس آن را با مادیات معامله کند ضرر بزرگی داده و این خسران را نمی توان جبران کرد.

در ادامه حجت الاسلام دکتر توانایی استاد حوزه و دانشگاه با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری ، به تشریح موضوع سبک زندگی دینی در خانواده پرداخت و بیان داشت: فرزندان ما بیشتر از اعضاء هیئت به محبت ما احتیاج دارند و در کارها باید به نظر آنان احترام گذاشت و با مشورت در امور ، محبت خود را به آنان ابراز کنیم و ساده ترین کاری که می توان انجام داد تا فرزندانمان به سوی دشمنان کشیده نشوند تقویت مهارت های ارتباطی است.

گفتنی است ، در پایان این مراسم دکتر محمد رضا هاشم ورزی استاد دانشگاه و روان شناس، طی مباحثی فشرده به روش های پیشگیری از اعتیاد در خانواده اشاره کرد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی