شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

چهارمین جلسه کانون مداحان بابل برگزار شد

| دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ق.ظ

به همت تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل چهارمین جلسه کانون مداحان این شهرستان در سال 92 در دفتر کار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ، این جلسه که روز دوشنبه 24 تیر ماه برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام ابراهیم قاسمیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بابل ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کانون مداحان گفت : حضور مداحان خوش نام و معتمدین در کانون مداحان بابل ، این کانون را شاخص کرد .

همچنین محمد محسن زاده رییس کانون مداحان استان مازندران و بابل ضمن تشکر از حجت الاسلام ناصر شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود : جامعه مداحان باید از انسجام خاصی برخوردار باشند .

در ادامه حجت الاسلام ناصر شکریان تصریح کرد : بارها تاکید شد تا از مداحان پیشکسوت تجلیل شود ، اگر کارها را ما به دست نگیریم و انجام ندهیم دیگران آن را انجام می دهند .

وی با اشاره به اینکه برطرف شدن مشکلات بیمه مداحان از آرزوی دیرینه من است افزود : مشکلات بیمه مداحان در اولین فرصت باید مرتفع شود تا انشاالله مداحان ما در امر درمانی و همچنین از دیگر تسهیلات آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام شکریان به اختلاف بین مداحان اشاره و خاطرنشان کرد : اختلاف بین مداحان مناسب نیست ، بلکه یک معظل است و باید مورد بررسی واقع شود تا هر چه زودتر برطرف شود .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی