شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

تشریح برنامه‌های هیئات مذهبی بابل در هفته ولایت

| چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ

مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل فعالیت های هیئات مذهبی این شهرستان را در هفته ولایت تشریح کرد .

به گزارش پایگاه خبری تشکلهای دینی کشور(تی دی ام) ،محمود نقویان روز شنبه 20 مهر ماه طی گفتگویی با روابط عمومی این اداره بیان داشت : هیئات مذهبی یک مجموعه مردمی خود جوش از متن مردم و بدون وابستگی به نهاد یا گروه خاصی هستند و این یکی از امتیارات بارز تشکل های مردمی است که نیازمندی های خودش را از طریق کمک های مردمی تأمین می کنند و در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی را اجرا می کنند.

 

مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل گفت : 750 هیئت مذهبی فعال در این شهرستان به مناسبت هفته ولایت برنامه های مختلف فرهنگی ، مسابقات مختلف ورزشی و هنری با موضوع غدیر را در سطح مساجد ، حسینیه ها این شهرستان برگزار می کنند.

وی افزود : همچنین برنامه ویژه ای توسط هیئات یا فاطمه الزهرا (س) به صورت محوری و با حضور سخنرانان و مداحان برجسته استانی و کشوری ، برگزاری دعای پر فیض عرفه در آستانه امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان برگزار می نمایند.

گفتنی است ، توزیع پوستر در سطح شهرستان و نصب پارچه در سطح میادین شهر از جمله کارهایی است که توسط اداره تبلیغات اسلامی بابل انجام می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی