شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل از بازدید حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از هیئت محوری فاطمه الزهرا(س)این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل، محمود نقویان مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل روز 6 آذر ماه طی گفتگویی با روابط عمومی این اداره بیان داشت:حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از هیئت محوری فاطمه الزهرا(س) این شهرستان بازدید و ضمن بررسی مشکلات موجود بر سر راه هیئت و ساخت و ساز حرم مطهر امام زاده عبدالله به ارائه گزارش عملکرد خود در طول مدت تصدی نمایندگی مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت : امروزه با توجه به شرائط نامناسب اقتصادی کشور، مدیریت صحیح از جمله کارهای بسیار مهم و ضروری است و باید با انجام درست منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی از این جنگ تمام عیار با دشمنان این مرز و بوم پیروزمندانه بیرون بیاییم.

حسین نیاز آذری با تأکید بر اینکه ما امروز نیازمند به هماهنگی و همدلی در مجموعه شهرستان هستیم، خاطر نشان کرد : هیئت های مذهبی حلقه اتصال میان انقلاب و ارزش ها بوده و ما به عنوان پشتیبان و خادمی افتخاری در خدمت شما هستیم تا بتوانیم در راستای برنامه های دینی و مذهبی گام محکمی برداریم.

وی با بیان اینکه با رویکردهای گوناگونی وارد فعالیت در مجلس شورای اسلامی شده ام، تصریح کرد: اولین رویکرد ما ایجاد آرامش روحی و روانی در مجموعه شهرستان است که نیاز به آن کاملا محسوس بود و کارهای خوبی نیز در این زمینه انجام شده است و بحمدالله هماهنگی و همدلی بسیار خوبی بین بنده ، حجت الاسلام ناصری نماینده دیگر این شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه محترم بابل وجود دارد .

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انجام وظایف نمایندگی مجلس از دیگر رویکردهای ما بوده که به یاری خدا مشغول به آن هستیم.

این مسئول با اشاره به عضویت خود در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی  افزود : شهرستان بابل با داشتن 50 هزار هکتار زمین کشاورزی برنج و 20 هزار هکتار زمین کشاورزی مرکبات با مشکلاتی از قبیل آب کشاورزی مواجه است که درصدد رفع آن برآمدیم و با رایزنی هایی که با وزیر نیرو داشتیم، در حال انتقال آب از سد البرز به بابل هستیم که نزدیک به 40 میلیارد تومان اعتبار نیز برای انجام این پروژه اختصاص دادیم.

نیازآذری در ادامه گفت : در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی برای سال 92 اعتبار صد میلیارد تومان بودجه برای شهرستان بابل کسب کرده ایم که میتواند حرکت های مؤثری برای این شهرستان به ارمغان داشته باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه کنارگذر این شهرستان بیان کرد: این پروژه نیز از دیگر کارهایی است که در حال پیگیری آن بوده و انشاءالله تا آخر سال 93 بخش مهمی از آن را به اتمام می رسانیم.

وی با اشاره به وجود مرکز مرغ لاین در بابلکنار خاطرنشان کرد: مرغ لاین از جمله تکنولوژی هایی است که فقط در 8 کشور جهان وجود دارد ولی متاسفانه توجه مناسبی به آن در بابلکنار نشده و با حضور وزیر کشاورزی در این مرکز، 21 میلیارد تومان بودجه برای گسترش این پروژه اعتبار کسب کردیم تا بتوانیم رونق دوباره ای به آن ببخشیم.

نیازآذری در پایان افزود: بهداشت و درمان و همچنین گازرسانی از دیگر کارهایی است که پیگیر آن بوده و فعالیت های مثبتی  نیز در این زمینه صورت پذیرفته است.

گفتنی است ، هیئت یا فاطمه الزهرا (س) بابل از هیئات محوری و فعال این شهرستان بوده که در اداره تبلیغات اسلامی بابل با کد 221030082 به ثبت رسیده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی