شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

هیئت رییسه چهارمین دوره شورای هیئات مذهبی بابل انتخاب شدند.

 

 

به گزارش مسئول واحد تشکل‌های دینی بابل، اولین جلسه‌ی شورای هیئات مذهبی در دوره چهارم روز گذشته در سالن شهدای سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسمیان ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی بابل، ضمن عرض تسلیت ایام اسارت آل‌الله و سالروز شهادت حضرت رقیه بنت‌الحسین(ع)، از برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی بابل در فضایی صمیمانه و آکنده از محبت و علاقه به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام قدردانی و تشکر کردند و برای برگزیدگان دوره چهارم آرزوی توفیق نمودند.

ایشان خاطرنشان کردند که باید از فرصت به دست آمده به بهترین شکل ممکن استفاده نمود و از این فرصت در راستای اهداف مقدسی که هیئات مذهبی دارند بهره برد.

در ادامه جلسه، گزارشی از روند برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای هیئات مذهبی ارایه شد و آیین‌نامه برگزاری انتخابات و اهداف و مأموریت‌های شورای هیئات مذهبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه انتخابات داخلی جهت تعیین رییس، نایب رییس و دبیر و منشی شورا برگزار شد که برادر ناصر نوربخش به عنوان رییس شورای هیئات مذهبی بابل و خواهر سیده خورشید طاهری به عنوان نایب رییس و برادر حسین اکبرنتاج به عنوان دبیر و منشی شورا در این دوره انتخاب شدند.

عکس های بیشتر از این گزارش در ادامه مطلب 

 

  

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی