شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در چهارمین نشست فصلی روسای کانون مداحان و شاعران آیینی کشور گفت:فعالیت کانون مداحان و شاعران آیینی کشور به صورت خودجوش و مردمی با رویکردی ولایی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تشکلهای دینی کشور(تی دی ام)،دکتر سید مهدی خاموشی که در میان اعضای کانون مداحان و شاعران آیینی کشور سخن می‌گفت، افزود: حضور نسل جوان و پیشکسوتان، همراه با هم در سطح جامعه بیانگر جنبه اعتقادی و ایمانی این مسئله است که منجر به شکل گیری سرمایه اجتماعی می‌شود.

خاموشی با تاکید بر این که مداحان و شاعران آئینی دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد و سرمایه عظیم اجتماعی در کشور هستند، تصریح کرد: اگر بخواهیم یکی از علت‌های ایجاد انقلاب اسلامی را برشماریم باید گفت که هیأت مذهبی سهم بسزایی در این خصوص داشته اند.

 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به حضور گسترده و فزاینده مردم در هیئت‌های مذهبی و همچنین نذورات مردمی اشاره کرد و افزود: هیئت‌های مذهبی با توجه به ظرفیت‌های بسیار می تواند سهم عمده ای در سرمایه‌ گذاری اجتماعی داشته باشد.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت هیأت مذهبی گفت: یکی از مهمترین شبکه‌هایی که با این هیئت‌ها مرتبط هستند رؤسای کانون مداحان و شعرای آیینی کشور است که افراد با ظرفیت‌های مختلف در آن جا حضور دارند و سرمایه کار آنها دفاع از ولایت است.

 وی اضافه کرد: چندی پیش شورای هیئات مذهبی را تشکیل دادیم.این شورا یکی از شوراهای تاثیرگذار کشور است که شعبات استانی و شهرستانی متعددی دارد.

 دکترخاموشی یادآور شد: یکی از شبکه‌های مرتبط با این شورا، کانون مداحان و شاعران آئینی است که اعضای آن؛ معرفی و ترویج ارزش‌های انقلاب را وظیفه خود می ‌دانند.

 وی افزود: کانون مداحان می ‌تواند برای تعالی اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک کار دولت باشد. تلاش ما در سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان این است که برای حل معضلات اجتماعی به‌ویژه موضوع مواد مخدر به کمک مداحان بتوانیم دولت و وزارت کشور را یاری دهیم.

گفتنی است،چهارمین نشست فصلی روسای کانون مداحان و شاعران آیینی کشور صبح امروز با حضور رحمانی فضلی وزیر کشورو دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، دکتر سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و اعضای کانون مداحان کشور و جمعی از پیرغلامان اهل بیت همچون استاد محمد علی کریم خانی، حاج غلامرضا سازگار و سید قاسم موسوی قهار برگزار شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی