شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

جلسه هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی مازندران برگزار شد

| پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ق.ظ

جلسه هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی مازندران طبق جدول زمان بندی ، در دفتر شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت الاسلام رضوی راد معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران روز سه شنبه 26 فروردین ماه در این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضاء پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با نامگذاری سال 93 تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: فرامین رهبری وظیفه ما را در قبال اجرای طرح و برنامه های فرهنگی در سطح استان دو چندان کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی دقیق می توان عزم ملی را در مردم شکوفا کرد و فرمایشات مقام معظم رهبری را به گفتمان روز در جامعه مطرح کنیم.

نصرالله اسکندرزاده رییس شورای هیئات مذهبی مازندران نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین با بیان کلیاتی از برنامه های اجرا شده سال 92 و اولویت های طرح و برنامه سال 93 مطالب را عنوان کرد.

وی همچنین به دستور کار جلسه پرداخت و یکی از دغدغه های شورا را چاپ دوباره نشریه اختصاصی شورای هیئات مذهبی مازندران به نام سلام هیئتی که در سال های گذشته تهیه و چاپ می شد، برشمرد.

در ادامه سرهنگ فیاض معاون تشکل های مردمی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه هیئات تأثیر گذار شهرستانها را برای اجرای طرح های ستاد احیاء استان مهیا کنیم به برنامه های قابل اجرای ستاد احیاء در خصوص هیئات مذهبی پرداختند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی