شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

مسئول کانون مداحان بابل از دیدار اعضای کانون مداحان با معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، محمد محسن زاده روز شنبه 3 خرداد ماه تصریح کرد : به منظور رسیدگی و ارائه گزارش کار  فعالیت های سال 92 ، اعضای کانون مداحان بابل  با رجب علی ملایی رییسی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند ....

مسئول کانون مداحان استان مازندران و شهرستان بابل افزود : در این جلسه که به دعوت فرماندار بابل صورت پذیرفت ، گزارش مبسوطی از فعالیت های فرهنگی وملی و مذهبی شهرستان بابل درسال  92 کانون مداحان ارائه داده شده تا در ضمن بررسی ، نواقص آن مرتفع گردد .

محسن زاده خاطرنشان کرد : چناچه منویات مقام معظم رهبری پیرامون مداحی رعایت شود حتما مورد تاثیر جامعه می باشد چرا که مداحان قشر تاثیرگذار  فرهنگی در سطح جامعه هستند.

سپس رجب علی ملایی رییسی ضمن تشکر از زحمات کانون مداحان خاطر نشان کرد : مداحان هم به نوعی از مبلغین محسوب می شوند و پا در عرصه تبلیغ و ترویج دین رسول الله نهاده اند ، چرا که با مدح و ثنای اهل بیت (ع) در واقع سیره این بزرگان را ترویج می کنند .

در ادامه علی رضا زرقانی مسئول اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود : تاسیس آموزشگاه مداحی در سطح شهرستان می تواند نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی دینی در سطح شهر و جامعه  داشته باشد چرا که نقش اساسی مداحان و هیئات مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی مصداق بارز این جمله است .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی