شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

به همت کانون تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ، اولین جلسه نمایندگان رابطین فرهنگی هیئات مذهبی شهرهای مازندران در سال 93 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ، حجت الاسلام رحمت الله  رضوی راد از برگزاری  اولین جلسه نمایندگان رابطین فرهنگی هیئات مذهبی شهرهای مازندران مورخه 13خرداد 93 در این اداره کل خبر داد .

وی در این جلسه ضمن تبریک ایام ولادت امام سجاد (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) اظهار داشت : امام سجاد (ع) در شرایط بسیار سخت امامت مسلمین را بعهده گرفت و در آن شرایط دشوار توانست با پرورش نیروهای ارزشی و مومن و متعهد موج معنوی و اسلامی را در آن زمان ایجاد کند .

رضوی راد خاطر نشان کرد : با توجه به هجمه های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم دشمن ، باید هیئات مذهبی به معارف دینی و سیاسی و اجتماعی  مجهز و در مقابل تهدیدها و آسیب های دشمن مقابله کنند .

معاون امور فرهنگی پژوهشی و آموزشی استان ضمن پرداختن به مسئولیت رابطین فرهنگی در هیئات تاکید کرد : رابطین فرهنگی باید اتاق فکر هیئات باشند و در واقع نقش تغذیه فکری هیئات را ایفاء کنند .

گفتنی است در پایان این جلسه انتخابات تعیین ریئس نمایندگان رابطین فرهنگی استان  انجام شد که محمد علی پور از محمودآباد حائز بیشترین آراء در این انتخابات شد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی