شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

به گزارش روابط عمومی شورای هیئات مذهبی مازندران، نصرالله اسکندزاده مسئول هیئات مذهبی مازندران، در گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی استان که روز یک شنبه 18 خرداد ماه 93 به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه برگزار شد، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی و شورای مذهبی، بهترین فضا و بستر در عرصه فرهنگ، و مدیریت جهادی و عزم ملی، هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های تاثیرگذار هیئت‌های مذهبی، افزود: در این هیئت‌ها، تکیه بر روحیه جهادی، آموزش قرآن و مبانی اسلام، فقه اسلامی، تفسیر اندیشه‌های امام خمینی(ره) و بیانات رهبری، و احیای فرهنگ عاشورایی، به‌عنوان شاخص مطرح‌اند. اسکندرزاده از وجود 80 هزار هیئت مذهبی ثبت‌شده در کشور گفت و اینکه 5 هزار هیئت در مازندران ثبت شد که اگر هر کدام از هیئت‌ها تنها یک گفتمان را تعقیب و حفظ کند؛ 80 هزار گفتمان خواهیم داشت که یک سرمایه دینی محسوب می‌شوند.

این مسئول در ادامه گفت: دوره‌های آموزشی هیئت‌های مذهبی، در 22 شهر مازندران با تاکید بر آموزش قرآن برگزار می‌شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: همه ترفندهای دشمن برای این است که بحث مهدویت و انتظار فرج حضرت مهدی(عج) را از نظام اسلامی بگیرد، و با کمرنگ جلوه دادن اهمیت این موضوع افکار جوانان را به سمتی که خود دوست دارد بکشاند، اما ما باید با تمام توان این فرهنگ را تقویت و حفظ کنیم. اسکندر زاده همچنین با اشاره به اهمیت جنگ نرم دشمن و لزوم مقابله با آن گفت: ما هم باید مجهز به علم روز باشیم، یک راهش این است که بعد رسانه‌ای را تقویت کنیم. وی در پایان خاطر نشان ساخت: در فکر راه‌‌اندازی شبکه اجتماعی هیئت‌های مذهبی هستیم که سایر دست‌اندرکاران فرهنگی هم باید در کنار ما باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی