شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

 اولین نشست فصلی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آئینی کل کشور در سال 1393 در روزهای شنبه بیست و چهارم و یکشنبه بیست و پنجم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تشکل های دینی کشور (تی دی ام)اولین نشست فصلی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آئینی کل کشور در سال 1393 در روزهای شنبه بیست و چهارم و یکشنبه بیست و پنجم خرداد ماه با حضور روسای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آئینی 31 استان کشور در سالن کنفرانس معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی بر گزار خواهد شد.

از برجسته ترین موضوعات مورد بحث در این نشست دو روزه می توان به فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری در حوزه تشکل های دینی و ستایشگران اهل بیت (ع)، وظایف مسئولان و ارکان هیئات مذهبی، رئوس فرمایشات معظم له در دیدار با مداحان و شاعران اهل بیت (ع) که مصادف با ولادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار گردید، استماع گزارشات استان ها در خصوص عملکرد حوزه فعالیت شان و برگزاری کارگاه توجیهی برای مسئولین شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آئینی اشاره نمود.

شایان ذکر است ریاست مکرم سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت محترم امور فرهنگی و تبلیغ، رئیس سازمان دارالقران، مسئول موسسه خیمه و مسئول دفتر ادبیات هلال دیدگاه ها و راهکارهای لازم را به مخاطبین این نشست ارائه خواهند نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی