شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان 93 در بابل

| شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۶ ب.ظ

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بابل برنامه فرهنگی ماه مبارک رمضان این شهرستان را تشریح کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، حجت الاسلام ابراهیم قاسمیان روز شنبه 21 تیر ماه  با اشاره به اهمیت تبلیغ و ترویج معارف اسلامی در سطح جامعه و لزوم اجرای برنامه های فرهنگی ، ‌بیان داشت : با توجه به اهمیت ماه مبارک تعداد 200 نفر مبلغ و مبلغه به مساجد شهر و روستای بابل اعزام شدند .

وی با اشاره به برنامه طرح اوقاف فراغت در تابستان سال جاری ،‌افزود : با توجه به فرا رسیدن ایام تابستان برنامه های طرح اوقات فراغت نیر در پایگاه های تابستانی با حضور 2000 دانش آموز برگزار می شود و برای تقویت این کلاس ها نیز 70 روزحانی اعزام شدند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بابل به فعالیت های قرآنی این اداره اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: 42 موسسه و مرکز قرآنی و همچنین 68 خانه قرآنی روستایی در بابل فعال هستند که از این تعداد و در طول سال حدود 300 برنامه قرآنی انجام می شود که یکی از فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان امسال برگزاری 30 محفل انس با قرآن در شهر و روستاهای این شهرستان می باشد .

قاسمیان با تاکید بر اهمیت برگزاری کلاس های گفتمان دینی در سطح مدارس ،‌تصریح کرد : در طول سال در حدود 50 گفتمان دینی با حضور 2500 دانش آموز در سطح مدارس با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 1200 نفر مبلغه در سطح شهرستان فعالیت می کنند ،‌ به فعالیت های امور بانوان این اداره اشاره کرد و افزود: تشکیل کمیته مداحان بانوان شهرستان ،‌ برگزاری نشست ماهیانه آموزشی مبلغات سنتی ، برگزاری کلاس های مشاوره دینی ویژه خانواده ها ،‌ برگزاری همایش حجاب و عفاف ،‌شناسایی و بکارگیری بانوان فرهیخته ،‌ کلاس های آموزشی برای همسران مبلغین و زوج های جوان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و ... از جمله اقدامات این اداره است .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی