شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

8000 امضا مستشهدین عاشورا در بابل+ فرم امضا

| يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۴ ب.ظ

در راستای اجرای طرح جمع آوری میلیونی امضاء به عنوان مستشهدین واقعه عاشورا جهت ثبت در سازمان ملل به عنوان روز جنایت جنگی دشمنان اسلام تاکنون نسبت به جمع‌آوری 1650 برگ فرم مستشهدین عاشورا در شهرستان بابل اقدام شده است که حدود 8000 امضاء می‌باشد.

همچنین نسبت به توزیع بروشور و تراکت طرح مذکور در مساجد و هیئات مذهبی اقدام شده است. عزیزانِ علاقمند می‌توانند جهت شرکت در طرح مذکور به اداره تبلیغات اسلامی بابل یا سایت www.ashoora.org  مراجعه نمایند.

این طرح به منظور بررسی و محکوم نمودن جنایات صورت گرفته از بُعد حقوق بشر ، معرفی و شناساندن مسبـبین و افراد دخیل در واقعه کربلا به عناون جنایتکاران جنگی  در حال اجرا می باشد .

 هم صدا نمودن فعالین حقوق بشر و عدالت خواهان جهان ثبت واقعه کربلا به عنوان اولین جنایت جنگی بعد از اسلام در سازمان ملل متحد و جلوگیری از تکرار هتک حرمت ها و تخریب آثار تاریخی و مذهبی نظیر بارگاه و ضریح ائمه قبرستان بقسع و حرم حضرت حمزه سیدالشهداء (ع) از دیگر اهداف این طرح است .

* فرم موردنظر نیز به پیوست قرار گرفته است که جهت دانلود می توانیدکلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی