شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

مسئول کانون مداحان مازندران در کارگاه آموزشی مداحان اهل بیت (ع) در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) آمل اعلام کرد : کارگاه های آموزشی ویژه مداحان اهل بیت (ع) در مازندران بطور منظم و مستمر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی آمل ، محسن زاده مسئول کانون مداحان مازندران در کارگاه آموزشی منطقه ای مداحان اهل بیت (ع) که روز پنجشنبه 20 شهریور 93 به میزبانی مسجد علی ابن ابیطالب (ع) آمل و با حضور حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رییس این اداره و مداحان شهرهای آمل ، فریدونکنار و محمود آباد  برگزار شد گفت :  ابتدا از اداره تبلیغات اسلامی  آمل در برگزاری منظم و مستمر کارگاه های آموزشی مداحان اهل بیت (ع) تشکر می کنم  و ثانیا  اینکه شما مداحان باید اصول و قواعد مداحی را بلد باشید و سعی نکنید برای جلب توجه مردم به شما  از اشعار نامناسب استفاده کنید که استفاده از اشعار بی محتوی مردم را از مجالس مذهبی دور خواهد کرد چرا که الحمدالله در عصر حاضر در اکثر محافل و مجالس مذهبی افرادی حضور دارند که هم کارشناس قوی در امور مذهبی و دینی هستند و هم ایراد های یک مداح را نکته برداری کرده و برای دیگران بازگو می کنند که انتظار داریم شما مداحان بتوانید از این آزمون بزرگ و این توفیقی که خداوند متعال نصیب شما کرده است سربلند بیرون بیایید. 

همچنین ، در این کارگاه آموزشی مداحان شهرهای آمل ، فریدونکنار و محمود آباد به اجرای مداحی پرداخته اند که در پایان این کارگاه آموزشی نکات لازم و توصیه های مربوط به فنون مداحی توسط محسن زاده  به مداحان حاضر در جلسه ارایه شد.

گفتنی است ، محسن زاده در پایان سخنانش بر ادامه برگزار منظم و مستمر کارگاه های آموزشی ویژه مداحان اهل بیت (ع) در طول سال تاکید کرد.

 

نظرات  (۲)

شماکه خصوصی اهلبیتید برایم دعا کنید
به ما هم سر بزنید
بغضی دارم ...

 

ویژه نامه هفته دفاع مقدس با 3 محتوا و 21 مطلب در سایت تخریبچی68.

-حرف های گمشده (سخنان ناب آقا در مورد دفاع مقدس) همراه با پوستر با کیفیت و قابلیت دانلود.

-وصیت نامه شهدای تخریب همراه با پوستر.

-خاطرات رهبری در جبهه همراه با پوستر.

مطالب قید شده از روز شنبه 29 شهریور الی دوشنبه  7 مهر به مدت 10 روز و هر روز با دو مطلب جدید در سایت تخریبچی68 قرار میگیره.

انتشار مطالب ویژه نامه هفته دفاع مقدس این وب برا وب خودتان بلامانع می بـاشد.

منتظر نظرات سازنده شما هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی