شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

تدوین کتاب اشعار دهه‌ی اول محرم

| چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۰ ب.ظ

تدوین کتاب اشعار دهه اول محرم

نظر به ضرورت تهیه و تدوین اشعار آیینی شاعران بومی استان مازندران در زمینه توسع و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام و عاشورای حسینی با هدف: زمینه‌سازی برای شناسایی، سامان‌دهی، جذب، آموزش و پرورش شاعران آیینی و برقراری ارتباط میان قشر عظیم مداحان و شاعران متعهد و زدودن تحریفات و جعلیات از اشعار مربوط به اهل بیت علیهم‌السلام، کانون مداحان و کمیته شاعران آیینی استان مازندران در نظر دارد مجموعه آثار اشعار غزلیات عاشورایی، نوحه، زمینه و شور شاعران را به مناسبت« دهه‌ی اول محرم، حضرت اباالفضل‌العباس(ع)، حضرت علی‌اصغر(ع)، حضرت قاسم‌ابن‌الحسن(ع)، حضرت رقیه(س)، حضرت زینب(س)، حضرت مسلم(ع)، طفلان مسلم(ع)، حبیب‌ابن‌مظاهر(ع) و دیگر شهدای کربلا و در رأس شهدای کربلا حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام را به صورت کتاب به همراه لوح فشرده سبک اجراء و آهنگ تولید نماید.

شرایط حضور شاعران محترم به شرح زیر می‌باشد:

1. آثار غزلیات عاشورایی نوحه، زمینه و شور می‌بایست از سرودهای جدید شاعران پیرامون موضوعات فوق باشد و تعداد آثار از یک شاعر حداکثر 5 اثر می‌باشد.

2. آثار شاعران پس از داوری در 2 مرحله شهرستانی و استانی در یک یا چند کتاب با ذکر نام صاحب اثر، چاپ خواهد شد.

3. آثار می‌بایست به صورت تایپ شده با فرمت word  و با خط تیتر همراه با سبک اجراء و آهنگ، در قالب یک لوح فشرده در اختیار کمیته شاعران مذهبی اداره تبلیغات اسلامی بابل قرار گیرد.

4. به همه‌ی ارسال‌کنندگان آثار لوح تقدیر و به برترین آثار از نظر محتوا و مضمون و سبک، جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

5. ذکر نام و نام خانوادگی، سن، میزان تحصیلات، نشانی دقیق پستی و شماره تماس و نوشتن نشانی سایت یا وبلاگ (در صورت دارا بودن) هنگام ارسال آثار ضروری می‌باشد.

6. از ارسال آثار تکراری و چاپ شده خودداری شود.

7. مهلت ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 24/7/1393 می‌باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی