شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل از برگزاری نشست صمیمانه هیئات مذهبی بابل با آیت الله حائری شیرازی در آستانه امام زاده قاسم (ع) این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، در این نشست که روز جمعه 2 آبان ماه برگزار شد آیت الله حائری شیرازی  به  تحلیل و تفسیر محرم و انقلاب اسلامی ایران و برکات این دو پرداخت .

آیت الله حائری شیرازی خاطرنشان کرد : محرم است که دست ما را می گیرد و از تاریکی و گمراهی بیرون می آورد ، محرم بود که ما را از تفرقه و حکومت طاغوت بیرون کشید و انقلاب اسلامی را بوجود آورد .

وی با اشاره به انقلاب اسلامی افرود: این انقلاب یک انعقاد نطفه ای دارد و یک ولادتی دارد ، طفولیت و بلوغی به همراه دارد  و در نهایت به کمال می رسد و کال آن هم وقتی است که انقلاب در کنار امام زمان (عج) به تصویر عالم بپردازد .

حائری شیرازی با اشاره به تاثیرگذاری  یازدهم عاشورا در پیدایش انقلاب اسلامی تصریح کرد : یازدهم عاشورا نیمه خرداد سال 1342 را بوجود آورد ، شعور و نور عاشورا نطفه انقلاب را منعقد کرد و چند سال طول کشید تا این نطفه در 22 بهمن  سال 1357 حکومت اسلامی را به دنیا آورد و نماینده امام زمان (عج) حاکم این حکومت اسلامی شد .

آیت الله حائری  ماه محرم را ماه تجدید قوای روحی عنوان کرد وگفت : باید از ماه محرم توشه برداشت ، محرم ماه شارژ شدن همه ما است ، محرم ماه تجدید قوای روحی است ، اصلا ظهور از همین محرم و صفر به دست می آید ، اشک بریزید تا بتوانید خون بدهید ، تمام کسانی که شهید شدند اشکشان به حد نصاب رسید تا توانایی خون دادن به دست آوردند .

نظرات  (۱)

این محرم و صفراست که اسلام را زنده نگه داشته است.
http://www.hegzaco.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی