شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

اولین جلسه توجیحی ویژه نمایندگان اعزامی استان مازندران در انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی

اولین جلسه توجیحی ویژه نمایندگان اعزامی استان مازندران در انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی

اولین جلسه توجیحی ویژه نمایندگان اعزامی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برای نظارت در انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی این استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ، اولین جلسه توجیحی ویژه نمایندگان اعزامی استان مازندران در انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی مورخه 10آذر سال جاری با حضور حجت الاسلام رضوی راد معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی این اداره کل و زرقانی رییس اداره فرهنگی برگزار شد .

حجت الاسلام رضوی راد در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان اعزامی در سومین انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی اظهار داشت ، انتخابات موفق دو دوره مرهون تلاش و زحمات همه همکاران و نمایندگان بر حسن اجرای این انتخابات ها بود .

وی افزود : تمام انتخابات های برگزار شده در نظام اسلامی نشان از دموکراسی حاکم بر این نظام مقدس است و تمام موفقیت های چندین ساله جمهوری اسلامی ایران هم مرهون همین روش برگزاری دموکراسی و رقابت های انتخاباتی و اهمیت مردم بر سرنوشت خود است .

وی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های سازمان برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تاکید کرد و گفت : برای اهمیت به موضوع انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی جلسات متعدد استانی و شهرستانی برگزار شد تا در روز اتتخابات به آن مطلوبیتی که مدنظر ماست برسیم و برای  همه موانع پیش رو راه حل مناسبی اتخاذ شود .

حجت الاسلام رضوی راد در پایان سیاست گذاری و هدف گذاری در روند اجرایی انتخابات را وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی دانست و تصریح کرد : کار ما نظارت بر حسن اجرای درست انتخابات است نه دخالت در روند انتخابات .

گفتنی است در پایان علیرضا زرقانی به ذکر مواردی از  آیین نامه سومین دوره انتخابات سراسری کانون مداحان و شعرای آیینی کشور پرداخت و برخی از وظایف نمایندگان را برای نظارت بر انتخابات ذکر کرد .


نظرات  (۱)

  • کانون مداحان و شاعران آئینی بندپی شرقی
  • با سلام
    ضمن تقدیر از زحمات شما عزیزان
    در صورت امکان لینکمان نمایید
    www.bandpey92.blogfa.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی