شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

جلسه شئون فرهنگی

| يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۷ ب.ظ

برگزاری جلسه شئون فرهنگی در شهرستان بابل

کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بابل از برگزاری جلسه شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی با حضور مسئولین ادارات این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابل ، محمود نقویان روز یکشنبه 23 آذرماه بیان داشت : جلسه ستاد شئون فرهنگی ویژه مناسبت های مذهبی با حضور امام جمعه  و دیگر مسئولین شهری در حوزه خاتم الانبیاء (ص) این شهرستان برگزار شد .

در این جلسه حجت الاسلام مجتبی روحانی با اشاره به مناسبت‌های مذهبی و شعائر دینی و اهمیت آن گفت : اهمیت مناسبت‌های مذهبی به‌گونه‌ای است که خود مردم به آن همت دارند.

وی افزود : یکی از مسایل مهم، سامان‌دهی این مناسبت‌ها می‌باشد که باید در کمّ و کیف آن دقت کرد و از افراط و تفریط جلوگیری کرد و همچنین باید از ارزش‌های نهفته در آن بهره برد و نسبت به سالم برگزار کردن آن اهتمام داشت.

روحانی تصریح کرد : با توجه به در پیش بودن مناسبت های آخر ماه صفر رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، شایسته است نسبت به برگزاری مراسم پرشور و تجمعی در این ایام اهتمام ویژه به عمل آید. امسال نیز پیاده‌روی اربعین با شکوه خاصی همراه شده است.

سپس حجت‌الاسلام علی‌تبار  سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بابل، ضمن تشکر از امام جمعه محترم و سایر ادارات در برگزاری تجمع صبح عاشوراگفت :  تجمع دانش‌آموزی در ایام دهه آخر ماه صفر برگزار می شود .

در نهایت پس از بحث و بررسی مواردی همچون ، نصب پارچه و بنر در  مناسبت های«28 صفر، رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع)» و «شهادت امام رضا(ع)،  نسبت به انجام تبلیغات شهری در خصوص 3 مناسبت دهه آخر ماه صفر و همچنین تبلیغات در وروردی و خروجی‌های شهرستان و همچنین در شهرک‌های جدیدالتأسیس از سوی شهرداری بابل با همکاری سایر ادارات به عمل آید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی