شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

انتخابات کانون مداحان

| شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۱۴ ب.ظ

انتخابات کانون مداحان یک حرکت مهم در شبکه مدنی محسوب می‌شود


 

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان در جلسه توجیهی ناظران انتخابات سومین دوره کانون مداحان تاکید کرد:انتخابات کانون مداحان یک حرکت و فعالیت در شبکه مدنی محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تشکل های دینی به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد افزود: این طور نیست که انتخابات کانون مداحان با برخی از انتخابات دیگری که در سطح کشور برگزار می‌شود، قابل قیاس باشد. ما به این انتخابات به گونه ای دیگر نگاه می‌کنیم.

وی ادامه داد: در زمینه مداحی و عزاداری ها باید تصمیماتی در سطح کشور گرفته شود که با برگزاری این انتخابات، این تصمیمات به شبکه مردمی واگذار می‌شود.

روحانی نژاد تاکید کرد: هیئات مذهبی، مساجد و روحانیت جز امور مربوط به ولی فقیه هستند و ما باید طوری عمل کنیم که شائبه دولتی بودن آنها به وجود نیاید.

وی انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی را یکی از فعالیتهای بزرگ و گسترده سازمان در سراسر کشور دانست و یادآور شد: تجربه ای که ما در دو دوره انتخابات قبلی به دست آورده ایم، عملا  کمک کرده است است این دوره از انتخابات با کیفیت بهتری برگزار شود. در دستور العمل ها و آیین نامه ها تلاش شده همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات مطلوب مهیا شود.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان میزان مشارکت مداحان در این انتخابات را مطلوب توصیف کرد و ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل تشکلهای دینی و سایر دست اندرکاران برگزاری این انتخابات، افزود: نظر ما این است  کسانی که انتخاب می شوند از تحصیلات خوب و از جبهه مردمی قابل قبول برخوردار باشند و در خط ولایت و انقلاب حرکت کنند.

گفتنی است، جلسه توجیهی ناظران انتخابات سومین دوره کانون مداحان و شعرای آیینی صبح امروز در سالن اجتماعات معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان برگزار شد.

سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی ۱۲ دی ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی