شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

9 دی سندی به اعتبار واقعه کربلا

| شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۱۱ ب.ظ

9 دی سندی به اعتبار واقعه کربلا

 


هان ای دل عبرت بین، بنگر که اهانت به ساحت ملکوتی سیدالشهدا (ع) چه تاریخی در 9 دی بر قلب‌ها ثبت نمود، سندی به اعتبار واقعه کربلا و اسلام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تشکل های دینی کشور، خلق حماسه 9 دی را برخی حماسه نمی‌خوانند چون در آثار و اسناد ملی ما ثبت نشده است، عده‌ای ترجیح می‌دهند سکوت کنند و چیزی نگویند، اما برخی زیباکلامان 25 خرداد روز حضور مردم و آن هم فقط در خیابان‌های شهر تهران را حماسه واقعی می‌دانند، آنهایی که شعار علیه اصول نظام دادند، اصل ولایت را نفی کردند، فریاد ایرانی بودن را منهای اسلام سر دادند و در شعار و نه حتی عمل، جان خود را فدای ایران نمودند.

درباره خطای آنها چه باید گفت؟ خطاکاران فتنه‌گر دو دسته بودند، اول گروهی مرفه بی‌درد که ایام جنگ و دفاع مقدس را به عیش و خوشی سپری کردند و یا در خارج از کشور با تلمذ در محضر اساتید لائیک درس سیاست و فرهنگ برهنگی آموختند و درک نکردند چه کسانی جان واقعی خویش را فدای ایران کردند، ندیدند که بر پیشانی آنها نقش «الله‌اکبر»، «یا حسین»، «یا مهدی» و «یا زهرا» بسته شده بود.

ندیدند که بر پشت پیراهن رزمنده بسیجی جوان و مدافع ایران، نوشته شده بود «رهسپاریم با ولایت تا شهادت».

گروه دوم جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب بودند که ندانستند و گول حرف‌های مرفهان بی‌درد و دین را خوردند و تصورشان این بود که اینها مدافعان ایران بزرگ هستند و عشق پاک آنها به این سرزمین شور و حماسه، طعمه هوس گرگ‌های قدرت‌طلب قرار گرفته است و شاید ما هم مقصر بودیم زیرا که رهبر فرزانه ما در کدام سخن خویش «بصیرت» را گوشزد نکردند؟ ما مقصر بودیم و نسل نو را نیافتیم که نیافتند شب عملیات، نماز بود و توسل و دعا، رمز عملیات «یا محمد رسول‌الله»، «یا زهرا»، «یا علی بن‌ ابیطالب» و هنگام عملیات الله اکبر بود و یا حسین و یا مهدی.

ما کوتاهی کردیم و به این جوانان پر شور و نشاط نیاموختیم چه کسانی جان خود را برای ایران فدا کردند. جوانان خبر نداشتند هنگام محرم و عاشورا دشمنان ایران خواب راحت نداشتند، چراکه می‌دانستند نسل حسینی نه فقط سرزمین خود، بلکه قصد کربلا و قدس را دارد؛ ندانستند و فریب خوردند و روز عاشورا دست زدند و رقصیدند و بیرق امام حسین (ع) را آتش زدند و سرکردگان بی‌درد، مسرور که حماسه آفریدیم و دشمنان بیرون هم به وجد آمدند و شادباش گفتند و شاد شدند که شاگردان را خوب مشق دادند و پایان‌نامه را به پایان رساندند.

هان ای دل عبرت بین، دشمنان عبرت گرفتند و گفتند ای اهل فن بروید درباره «امام حسین» آنها تحقیق کنید، بروید درباره «امام مهدی» تحقیق کنید که ایوان سفید ما شکاف برداشت، اما شما عبرت نگرفتید.

هان ای دل عبرت بین، بنگر که اهانت به ساحت ملکوتی سیدالشهدا (ع) چه تاریخی در 9 دی بر قلب‌ها ثبت نمود، سندی به اعتبار واقعه کربلا و اسلام.

هان ای دل عبرت بین، اگر هنوز عبرت نگرفته‌اید، اربعین 93 را بنگرید که 20 میلیون عاشق، 100 کیلومتر در سوز سرما و با زوزه داعش، مشق عشق کردند.

عبرت بگیرید که 3 میلیون عاشق هشتمین رئوف با پاهای تاول‌زده بر قدمگاه آستان او بوسه زدند.

عبرت بگیرید که اسلام، ایمان و اهل بیت (ع) مردم را نشانه نروید، عبرت بگیرید و ولایت رهبر فرزانه را نشانه نروید و در آخر عبرت بگیرید که پایگاه اقتدار خود را در سرزمین بی‌فرهنگی و بی‌هویتی و دلباختگان به آن مستقر نکنید.

عبرت بگیرید که اسلام است.

مردم استان کردستان هم به تبع از ملت ایران سربلند در روز نهم دی ندای پشتیبانی خود را از رهبری و نظام اسلامی سردادند تا دشمنان بفهمند که این خطه از ایران اسلامی جدا نیست و همواره از نظام و ولایت و خاک و کیان اسلامی خویش دفاع خواهد کرد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی