شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

اقدام موهن نشریه فرانسوی با هدف تخریب چهره اسلام ناب در جهان صورت گرفت

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران :

اقدام موهن نشریه فرانسوی با هدف تخریب چهره اسلام ناب در جهان صورت گرفت

حجت الاسلام ناصرشکریان در پی اهانت به نبی مکرم اسلام (ص) توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو گفت ، اقدام موهن نشریه فرانسوی را توطئه‌ای هدفمند و نشأت گرفته از هراس دشمنان اسلام از گسترش اسلام ناب محمدی (ص) در جهان است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ، حجت الاسلام ناصر شکریان ، در هشتمین گردهمایی معاونین و روسای ادارت و نمایندگی های تبلیغات اسلامی مازندران در محمودآباد ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت: دشمنان با این گونه اقدامات نخواهند توانست جلوی گسترش اسلام ناب محمدی (ص) را بگیرند.

وی با بیان این که این گونه اقدامات ضد دینی بدون شک هیچ خللی در گسترش اسلام ناب محمدی به وجود نخواهد آورد افزود: مسلمانان جهان در پی اهانت و هتک حرمت به نبی مکرم اسلام (ص) سکوت نکرده و مراتب اعتراض و انزجار خود را نسبت به این اقدام موهن، جهانی خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، انتشار کاریکاتور منتسب به پیامبر عظیم الشان  اسلام را توطئه‌ای هدفمند دانست و افزود: این اقدام غرب نشأت گرفته از هراس دشمنان اسلام از گسترش اسلام ناب محمدی(ص) است.

 شکریان با بیان این که امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی از افزایش گسترش اسلام ناب در جهان به هراس و وحشت افتادند، تصریح کرد: استکبار جهانی، اهانت به مقدسات و هتاکی به پیامبر اسلام(ص) را آزادی بیان می دانند، اما این آزادی بیان غربی، مایه رسوایی و شرم آنها و همه پیروانشان خواهد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه  با اشاره به ادعای دروغین غرب مبنی بر دفاع از حقوق بشر، یادآورشد: اهانت به یک و نیم میلیارد مسلمان جهان و آزرده خاطر کردن آنها با کدام حقوق بشر شما سازگاری دارد آیا غیر از این است که همه دنیا فهمیدند که ادعای شما دروغی بیش نیست.

وی  ادامه داد: مسلمانان باید در مقابل این گونه اقدامات زشت و شرم آور با اتحاد و همدلی و پرهیز از هر گونه اختلاف نظر در برابر دشمنان بیاستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی  مازندران با بیان این که این گونه اقدامات شنیع بیش از پیش چهره کریح صهیونیسم بین الملل را برای همه ملت های دنیا آشکار کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلامی توهین بزرگی به همه ادیان الهی داشتند.

وی با اشاره به این که نظام سلطه نمی تواند با هتک حرمت مقدسات دینی مانع از جهانی شدن اسلام ناب محمدی شود، تأکید کرد: امروز بسیاری از کشورهای دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را  پرچم دار جهانی سازی اسلام و آن را عنوان  الگوی خود می دانند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که اهانت به مقدسات دینی از سوی غرب نشان دهنده پایان عمر استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: این کشورهای زورگو و نفرت انگیز امروز به پایان راه خود رسیدند و بوی نفرت آور سیاست های ننگین آنها در دنیا به مشام می رسد.

خطیب موقت نماز جمعه مردم بابل  یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را بیداری مسلمانان دانست و گفت: امروز مسلمانان جایگاه خود را در دنیا یافتند و با رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله ) به سمت بیدار کردن همه مسلمانان و نشر اسلام در جهان پیش می‌روند 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی