شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

همزمان با فرارسیدن ایام نیمه شعبان(13،12،11 خرداد ه.ش) (13،12،11 خرداد ه.ق)به همت هیئت محبان الزهرا (س) روستای کشتلی و با همکاری دفتر امام جمعه بخش گتاب، پنجمین سال مراسم معنوی اعتکاف انتظار در روستای کشتلی این بخش برگزار شد.


به گزارش رفیعی کشتلی از بابل:هیئت محبان الزهرا (س) روستای کشتلی با همکاری دفتر امام جمعه بخش گتاب برای پنجمین سال متوالی اقدام به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف انتظار نمود، همچنین امسال در حدود 80 معتکف در این مراسم معنوی حضور داشتند.

اعتکاف انتظار فرصت ‏بسیار مناسبى است تا انسانى که در پیچ و خم‏هاى زندگی مادى غرق شده است، خود را بازیابد  و خود را در اختیار پروردگار بگذارد و تقاضا کند که او را در راه راست ثابت نگه دارد تا بتواند به دریاى بیکران انس و مهر خداوند که یکسره مغفرت و رحمت است، متصل شود. همزمان با فرارسیدن ایام نیمه شعبان 13 ، 14 و 15 ماه مبارک شعبان برابر با 11 ، 12 و 13 خرداد، مسجد امام رضا (ع) روستای کشتلی شهرستان بابل، پذیرای خیل­ کثیری از خلوت نشینان انس الهی بود که برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف انتظار رنج سفر را بر خود هموار نموده بودند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین دکتر تقی پور (امام جمعه محترم بخش گتاب)، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیمیان (مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان مازندران)، سرهنگ پاسدار علی اکبر محمدپور (فرمانده محترم سپاه شهرستان بابل) و حسینی (بخشدار محترم بخش گتاب) از میهمانان این مراسم معنوی بودند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی