شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

دوره آموزشی مقتل‌شناسی

| جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

اولین دوره آموزشی مقتلشناسی و روش مقتل‌خوانی مداحان استان مازندران به‌همت کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی و بسیج مداحان شهرستان آمل برگزار شد.

رضا مهدوی مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی آمل در این کارگاه آموزشی، آداب و روش‌های مداحی را تشریح کرد و گفت: همه مداحانی که در عزای ائمه (ع) یا مدح اهل بیت (ع) مداحی می‌کنند باید در مورد زندگی‌نامه و سیره اخلاقی و رفتاری ائمه(ع) آشنایی کامل داشته باشند و برای مخاطبین مستند و جذاب باشد.

 

وی با بیان اینکه مداحان باید از هرگونه خرافات و اشعاری که شخصیت ائمه(ع) را سبک جلوه می‌دهند بپرهیزند، تصریح کرد: مردم را ازاین اشعار کاذب و مطالب غیر مستند دور کنید.

 

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی آمل استفاده از این برنامه آموزشی را برای کلیه مداحان آزاد اعلام کرد و افزود: هیچ‌گونه محدویتی برای مداحان عزیز استان مازندران وجود ندارد و از تمامی مداحان اهل بیت ‌(ع) اعم از برادران و خواهران برای حضور در این برنامه‌های آموزشی دعوت می‌کنم.

 

گفتنی‌است کارگاه آموزش تخصصی مداحان استان مازندران با حضور 300 نفر از مداحان شهرهای استان و اساتید برجسته کشوری، از 9 مهر ماه در شهرستان آمل آغاز شد.

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی