شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

شورای هیئات مذهبی شهرستان بابل

وبلاگ حاضر ،همیاریست برای مدیریت اخبار و اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بابل

پیوندها

تشکیل انجمن مداحان بخش گتاب

| چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ب.ظ

تشکیل انجمن مداحان بخش گتاب شهرستان بابل



مسئول کانون مداحان استان و بابل از تشکیل انحمن مداحان بخش گتاب این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات سلامی بابل ، محمد محسن زاده روز سه شنبه 6 بهمن ماه بیان داشت : اولین جلسه مداحان بخش گتاب  به منظور تشکیل انحمن مداحان بخش گتاب با حضورحجت الاسلام تقی پور امام جمعه گتاب و حجت الاسلام علی تبار رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل برگزار شد .



مسئول کانون مداحان استان و بابل در جمع مادحین بخش گتاب افزود : از آنجایی که مادحین اهل بیت (ع) در واقع خود مبلغ و مروج دین ناب محمدی(ص) هستند ، لذا تشکیل انجمن مداحان می تواند آنها را در انجام این امر مهم کمک و یاری رساند .

وی تصریح کرد: مداح باید در زمینه های تاریخ اسلام و همچنین اشعاری را که انتخاب می کند از فهم و درک بالایی برخوردار باشد و در همه حال با علم و اطلاعات لازم به مدح اهل بیت (ع) بپردازد .

در ادامه حجت الاسلام تقی پور امام جمعه گتاب به نفوذ و تاثیرگذاری اشعار در نفوس آدمی خاطرنشان کرد : اشعار خوب  در واقع نوعی کلاس درس می باشد و این قدرت در دست مداحان است ، لذا مداحان تمام توان خود را در ارائه هر چه بهتر اشعار به کار ببندند چرا که اشعار خوب در جان ها نفوذ می کند .

نظرات  (۲)

موفق باشید مداحان اهل بیت . 
ممنون از وبسایتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی